FGC Móvil  |
A A
| català | castellano | english

Notas de Prensa

Informe sobre la normalització del servei entre les estacions Europa|Fira i L'Hospitalet-Av. Carrilet de la línia Llobregat-Anoia

Barcelona, 7 de febrero de 2008

FGC es compromet a millorar l’accessibilitat a les persones amb discapacitats au

Barcelona, 6 de febrero de 2008

El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Joan Torres ha signat avui un conveni amb la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) i la Federació d’Associacions Catalanes de Pares i Persones Sordes (ACAPPS), amb el compromís d’adaptar les instal•lacions d’FGC per a persones amb discapacitats auditives. La signatura ha comptat amb la presència de la consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, i del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, la qual cosa suposa per a FGC, la confirmació que el treball diari de l’empresa per avançar en el camí de la

FGC es compromet a millorar l’accessibilitat a les persones amb discapacitats au

Barcelona, 5 de febrero de 2008

El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Joan Torres ha signat avui un conveni amb la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) i la Federació d’Associacions Catalanes de Pares i Persones Sordes (ACAPPS), amb el compromís d’adaptar les instal•lacions d’FGC per a persones amb discapacitats auditives. La signatura ha comptat amb la presència de la consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, i del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, la qual cosa suposa per a FGC, la confirmació que el treball diari de l’empresa per avançar en el camí de la Responsabilitat Social Empresarial, forma part de l’agenda de Govern. FGC ha treballat amb el suport de la Diputació de Barcelona i les associacions FESOCA i ACAPPS, amb l’objectiu de delimitar els processos comunicatius en els quals cal assegurar la correcta recepció de les persones amb discapacitat auditiva. En aquest sentit s’han fixat les actuacions necessàries per tal d’adaptar convenientment els següents processos: • Detecció d’elements perillosos • Senyalització d’itineraris i accessos • Informació sobre el servei: anomalies i avisos • Comunicació bidireccional amb el personal d’FGC Actualment s’està treballant en la formació del personal d’Atenció al Client d’FGC i s’està adaptant el Servei d’Informació al Client de la Línia Barcelona-Vallès, per tal de donar informació escrita paral•lela als missatges auditius. Al llarg del 2008 és previst adequar tots els Punts d’Informació a les Estacions, adaptar el Servei d’Informació al Client de la Línia Llobregat-Anoia i senyalitzar adequadament els ascensors i els estiradors d’emergència. Disseny per a tothom FGC té, entre els seus objectius, orientar l’empresa vers els principis de responsabilitat social. Això, juntament amb l’obligació de ser accessibles per a tothom, ratifica FGC en el compromís d’augmentar el grau de satisfacció de tots els clients, entre els quals hi ha persones amb discapacitat auditiva, física i visual. Així, a partir del proper 15 de febrer, FGC ja tindrà adaptada a persones amb mobilitat reduïda, el 100% de la línia Llobregat-Anoia, mentre que a la línia del Vallès, amb dificultats estructurals més importants, només restarà adaptar 4 estacions.

FGC recupera gairebé la meitat dels viatgers diaris perduts durant la interrupció

Barcelona, 4 de febrero de 2008

La línia Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha recuperat, durant el matí del primer dilluns feiner en servei, gairebé la meitat dels viatgers diaris que havia perdut al llarg dels mesos en els quals un tram de la línia ha estat fora de servei. Fins a les 12 hores d’avui, dilluns, 4 de febrer, han utilitzat el servei 26.955 viatgers. Això és un 12% més que el passat dilluns, 28 de gener, amb la línia encara interrompuda, i una demanda de 24.089 viatgers. Aquest increment suposa la meitat del 20% de viatgers que havien deixat d’utilitzar diàriament aquesta línia des del passat 20 d’octubre, quan una incidència de les obres de l’AVE va afectar el túnel de l’estació de Gornal d’FGC. Aquesta recuperació de viatgers ja es va començar a registrar des de l’inici del servei normalitzat, durant el cap de setmana, amb un increment de viatgers del 13%, respecte els caps de setmana anteriors.

El túnel d’FGC entre Europa|Fira i L’Hospitalet - Av. Carrilet torna a ser opera

Barcelona, 31 de enero de 2008

Aquest comunicat resta embargat fins a les 17,00 hores de dijous 31 de gener de 2008

ARRIBA EL PRIMER TREN D’FGC AMB COTXES DE SEAT AL PORT DE BARCELONA

Barcelona, 18 de enero de 2008

Aquesta informació resta embargada fins les 16,30 hores d'avui divendres 18 de gener de 2008

Esquiada nocturna a Vall de Núria, amb la “Nit del Papu”

Vall de Núria, 15 de enero de 2008

El proper dissabte, 19 de gener, tindrà lloc la ja tradicional esquiada nocturna amb bruixes, dimonis, i “papus”

Roben 14 metres de cable a línia Llobregat-Anoia d’FGC

barcelona, 14 de enero de 2008

El servei de trens ha estat interromput durant gairebé quatre hores entre les estacions d’Olesa de Montserrat i Monistrol de Montserrat

La Molina acull el 13è Rossignol Blanc i el Circuit Open Freestyle i es prepara

La Molina, 8 de enero de 2008

Nadal òptim a Vall de Núria

Vall de Núria, 8 de enero de 2008

Gairebé 13.000 visitants han gaudit de les instal•lacions de l’estació de muntanya de Vall de Núria des de dissabte 22 de desembre fins el 6 de gener, això representa un increment del 5,7 % de les mateixes dates de l’any anterior.

Avaria d'un tren a La Floresta

Barcelona, 3 de enero de 2008

Un tren de la línia S-5 té una avaria elèctrica a La Floresta i causa retards de 30 minuts al Metro del Vallès