Com puc pagar una percepció mínima i no hi estic d’acord?

Podeu fer una objecció a la percepció mínima per les vies que detallem a continuació. En tots els supòsits, heu de fer constar el número de percepció mínima (PM) que apareix a la butlleta que us van entregar i adjuntar la documentació que considereu necessària per resoldre el cas (per exemple, el bitllet o targeta que vau fer servir).

Per carta signada a l’adreça següent (heu d’incloure una fotocòpia del vostre DNI, NIE o passaport):
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Oficina de Gestió de Clients
Centre Operatiu de Rubí
Carrer d’Antoni Sedó, s/n
08191 Rubí

Mitjançant els agents d’estacions o a qualsevol dels dos Centres d’Atenció al Client, ubicats a les estacions de Pl. Catalunya (feiners de 8 h a 20 h) i Pl. Espanya (feiners de 9 h a 14 h i de 16 h a 18.30 h), on us entregaran el Llibre d’objeccions a percepcions mínimes i n’haureu d’emplenar el full corresponent.

Preguntes relacionades:

També et pot interessar

Tràmits

Logo fletxa dreta negra

Pensionistes

Logo fletxa dreta negra

Condicions d’ús del servei

Logo fletxa dreta negra

Pèrdua o robatori

Logo fletxa dreta negra

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.
Menú
X