Podeu fer una objecció a la percepció mínima per les vies que detallem a continuació. En tots els supòsits, heu de fer constar el número de percepció mínima (PM) que apareix a la butlleta que us van entregar i adjuntar la documentació que considereu necessària per resoldre el cas (per exemple, el bitllet o targeta que vau fer servir).
Per carta signada a l’adreça següent (heu d’incloure una fotocòpia del vostre DNI, NIE o passaport): Mitjançant els agents d’estacions o a qualsevol dels dos Centres d’Atenció al Client, ubicats a les estacions de Pl. Catalunya (feiners de 8 h a 20 h) i Pl. Espanya (feiners de 9 h a 14 h i de 16 h a 18.30 h), on us entregaran el Llibre d’objeccions a percepcions mínimes i n’haureu d’emplenar el full corresponent. |
Què ocorre si m’han imposat una percepció mínima i no estic d’acord?
Tràmits

Pensionistes

Condicions d’ús del servei

Atenció al client
No has pogut resoldre els teus dubtes?
Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.
Atenció al client
No has pogut resoldre els teus dubtes?
Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.