Com puc presentar una objecció si no estic d’acord amb la infracció?

Si no estàs d’acord amb la percepció mínima pots de presentar una objecció amb les següents dades:

  • El número de percepció mínima (PM) que apareix a la butlleta que et van entregar.
  • La documentació escanejada o en format pdf o jpg:
    • El teu DNI/NIE (ambdues cares) o Passaport
    • Un escrit signat on fas constar la teva petició,
    • La butlleta que et van lliurar
    • Còpia del bitllet que vas fer servir, si en disposes.
    • Altra documentació que consideris necessària per resoldre el cas.

Tens a la teva disposició diferents canals per fer-nos arribar una objecció a la percepció mínima:

  • A través del formulari del web de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC): https://www.fgc.cat/atencio-al-client/reclamacions/
  • A través del llibre d’objeccions a percepcions mínimes que es troba a qualsevol estació de les línies d’FGC.
  • 3. Als Centres d’Atenció al Client, ubicats a les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya, de les línies d’FGC. Pots consultar els horaris d’atenció, la ubicació i demanar cita prèvia a https://www.fgc.cat/atencio-al-client/centres-presencials/
  • 4. Per carta signada a l’adreça següent:
    Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
    Oficina de Gestió de Clients
    Centre Operatiu de Rubí
    Carrer d’Antoni Sedó, s/n
    08191 Rubí

En el cas de denúncies per accions temeràries, mal ús d’elements, accessos o instal·lacions i comportaments incívics o molèsties a tercers per presentar al·legacions hauràs de contactar amb el Servei Territorial de Transports de Barcelona de la Generalitat de Catalunya, situat al carrer d’Aragó, núm. 244, de Barcelona, que és on es tramiten i resolen els expedients administratius sancionadors. Podeu contactar-hi per via telemàtica, a través del tràmit “Petició Genèrica” del portal www.gencat.cat.”

També et pot interessar

Tràmits

Logo fletxa dreta negra

Pensionistes

Logo fletxa dreta negra

Condicions d’ús del servei

Logo fletxa dreta negra

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.