Què ocorre si m’han imposat una percepció mínima i no estic d’acord?

Podeu fer una objecció a la percepció mínima per les vies que detallem a continuació. En tots els supòsits, heu de fer constar el número de percepció mínima (PM) que apareix a la butlleta que us van entregar i adjuntar la documentació que considereu necessària per resoldre el cas (per exemple, el bitllet o targeta que vau fer servir).

  • La web d’FGC: www.fgc.cat/atencio-a-client . En aquest cas, caldrà que adjunteu la documentació següent escanejada o en format pdf o jpg: el vostre DNI/NIE (ambdues cares) o Passaport, un escrit signat on feu constar la vostra petició, la butlleta que us van lliurar i còpia del bitllet que vau fer servir, si en disposeu.
  • A través del llibre d’objeccions a percepcions mínimes que es troba a qualsevol estació de les línies d’FGC.
  • Als Centres d’Atenció al Client, ubicats a les estacions de Pl. Catalunya (feiners de 8 h a 20 h) i Pl. Espanya (feiners de 9 h a 14 h i de 16 h a 18.30 h), de les línies d’FGC, amb cita prèvia Centres d’atenció al client – FGC
  • Per carta signada a l’adreça següent (heu d’incloure una fotocòpia del vostre DNI, NIE o passaport):
    Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
    Oficina de Gestió de Clients
    Centre Operatiu de Rubí
    Carrer d’Antoni Sedó, s/n
    08191 Rubí

També et pot interessar

Tràmits

Logo fletxa dreta negra

Pensionistes

Logo fletxa dreta negra

Condicions d’ús del servei

Logo fletxa dreta negra
No s'ha trobat cap resultat.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.