FGC
DECÀLEG DE COMPROMÍS D'FGC AMB LA QUALITAT DELS NOSTRES SERVEIS
El client d’FGC té dret a:
- Viatjar en un entorn agradable, net i segur.
- Ser informat de les característiques de prestació i del funcionament dels serveis de transport, de les incidències amb afectació al servei, de l’oferta de títols de transport que pot escollir, i de les condicions d’utilització vigents.
- Ser transportat amb els objectes i paquets que porti, sempre que no suposin molèsties o un perill per als altres usuaris, circumstància que haurà de ser valorada pels agents d’atenció al client.
- Ser atès en català, o en castellà si així ho demana.
- En cas d’incidència o suspensió del servei, disposar de mitjans de transport alternatius quan les circumstàncies ho permetin i, en qualsevol cas, ser rescabalat en funció de la política de devolucions vigent.
- Ser tractat per tot el personal d’FGC i dels seus proveïdors en tracte directe amb els clients, amb respecte i en atenció a les seves característiques i necessitats personals.
- Formular les reclamacions o suggeriments que consideri convenients en relació a la prestació del servei, mitjançant els fulls de reclamacions que estan a la seva disposició a totes les estacions, a través dels intèrfons d’estació, a través del web corporatiu i del telèfon gratuït posat a la seva disposició.
- Rebre resposta de l’empresa en un termini màxim d’11 dies hàbils des de la data de les seves reclamacions.
- Les persones amb mobilitat reduïda, la gent d’edat avançada, les dones embarassades i d’altres persones o col•lectius que mereixen una atenció especial, disposen de seients d’ús preferent, degudament senyalitzats.
- Viatjar amb animals de companyia, sense limitació horària, sempre que els de talla menuda vagin en un cistell, i els mitjans i grans lligats i amb morrió. Els gossos pigall o d’assistència queden exclosos d’aquesta restricció.
- Ser assistit per un agent d’FGC quan ho necessiti, utilitzant el mitjà a l’abast en cada moment, o lloc de la xarxa on es trobi, ja sigui presencialment o a través dels sistemes d’interfonia.