Com presentar una reclamació?

Tens a la teva disposició diferents canals per fer-nos arribar les teves reclamacions o suggeriments:

1. A través del formulari del web de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC):

https://www.fgc.cat/cat/reclamacions

2. Mitjançant els llibres de reclamacions que trobaràs a qualsevol estació d’FGC i als Centres d’Atenció al Client de Pl. Catalunya o Pl. Espanya.

3.Per carta adreçada a la seu social de l’empresa:

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Atenció al Client
c. dels Vergós, 44
08017 Barcelona

4. Al telèfon gratuït 900 90 15 15.

5. A través del compte de l’X d’FGC (@FGC), enviant un missatge privat amb les següents dades: Nom i cognoms, nº de document, adreça completa, correu electrònic, dia dels fets, motiu de la reclamació, explicació detallada i acceptació expressa del tractament de dades personals.

També et pot interessar

Tràmits

Logo fletxa dreta negra

Pensionistes

Logo fletxa dreta negra

Condicions d’ús del servei

Logo fletxa dreta negra

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.