Què he de fer si he perdut un objecte al tren o a l’estació?

A FGC disposem d’un rigorós procediment per tal que tots els objectes que trobem a les estacions o als trens es lliurin a les persones que se’ls han descuidat.

Quan un agent d’FGC localitza o rep un objecte per part d’una tercera persona, es diposita als centres d’atenció al client.

Per consultar si s’ha trobat un objecte determinat, podeu trucar al telèfon d’Informació al Client 012 o bé adreçar-vos directament al Centre d’Atenció al Client (CAC) corresponent a la línia on l’heu perdut.

-A la línia Barcelona-Vallès, el CAC de l’estació de Pl. Catalunya a).

-A la línia Llobregat-Anoia, el CAC de l’estació de Pl. Espanya.

-A la línia Lleida – La Pobla de Segur, a l’estació de Balaguer.

Pots consultar els horaris d’atenció, la ubicació i demanar cita prèvia a https://www.fgc.cat/atencio-al-client/centres-presencials/

En cas que s’hagi recuperat el teu objecte, en el moment de recollir-lo t’hauràs d’acreditar amb el teu DNI o equivalent i fer una descripció o aportar les proves que acreditin de manera suficient que ets el propietari.

També et pot interessar

Tràmits

Logo fletxa dreta negra

Pensionistes

Logo fletxa dreta negra

Condicions d’ús del servei

Logo fletxa dreta negra

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.