FGC

ATENCIÓ AL CLIENT

Info logo

012 GENCAT.CAT
Cost de la trucada:
segons operadora

Telèfon de reclamacions
900 90 15 15

icono_discap-mob

Persones amb mobilitat reduïda

Si la vostra estació d’origen o de destinació és Pl. Catalunya, poseu-vos en contacte amb el telèfon d’informació 012 i us informaran de l’operativa a seguir.

Bocata Icona

Centre d’Atenció al Client de Pl. Catalunya

Vestíbul de l’estació de Barcelona-Pl. Catalunya
Horari: de 8 a 20 h
(de dilluns a divendres feiners)

Consulta la nostra ubicació a Google Maps

Bocata Icona

Centre d’Atenció al Client de Pl. Espanya

Vestíbul de l’estació de Barcelona-Pl. Espanya
Horari: de 9 a 14 h i de 16 a 18:30 h
Agost de 09.00h a 14.00h
(de dilluns a divendres feiners)

Consulta la nostra ubicació a Google Maps

Bocata Icona

Centre d’Atenció al Client de l’estació de Balaguer

Carrer Noguera Pallaresa S/N
Horari: 8:00-20:00h
ccbalaguer@fgc.cat

Consulta la nostra ubicació a Google Maps

CONSULTES

(Arxiu format: PDF, JPG, PNG Màx: 5MB)

captcha image

En compliment de la normativa sobre protecció de dades personals, us informem que les vostres dades seran incloses en una base de dades, el responsable de la qual és FGC. FGC tractarà la informació amb la finalitat d'elaborar informes interns sobre el grau de satisfacció del nostres usuaris. En qualsevol moment podreu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició tot adreçant-vos a FGC, carrer dels Vergós, 44, 08017 Barcelona, indicant la referència LOPD.

X