Atenció al client

012

gencat.cat

Cost de la trucada: segons operadora

Telèfon de reclamacions

900 90 15 15

Persones amb mobilitat reduïda

Si la vostra estació d’origen o de destinació és Pl. Catalunya, poseu-vos en contacte amb el telèfon d’informació 012 i us informaran de l’operativa a seguir.

Persones amb discapacitats auditives

SMS: 675 78 70 02
FAX: 93 366 32 36
Correu electrònic: [email protected]

Twitter logo
Facebook logo
Instagram logo
Youtube logo
pagament nomes amb targeta bancaria

T-mobilitat

Descarrega’t el formulari de registre, omple’l i lliura’l als Centres d’Atenció al Client d’FGC (CAC), als punts informatius de les estacions de FGC de Terrassa Rambla i Sabadell Plaça Major juntament amb el document d’identitat, per donar d’alta el teu usuari digital i adquirir la teva T-mobilitat.

Icona informacio

Tens algun dubte?

Preguntes freqüents

Consulta les respostes a les preguntes més freqüents dels nostres usuaris.

Suggeriments i agraïments

SI TENS MENYS DE 14 ANYS EL CONSENTIMENT L’HA D’AUTORITZAR EL TEU TUTOR LEGAL O EL TITULAR DE LA TEVA PÀTRIA POTESTAT.

Informació bàsica sobre Protecció de Dades:

Responsable: Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
Finalitat: Donar i gestionar resposta a la consulta.
Drets: Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s’explica a la informació addicional.
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web:
Política de Privacitat
LSSI: D’acord amb la llei 34/2005 de Serveis de la Societat de la Informació, si voleu autoritzar que us remetem noticies d’actualitat i publicitat del vostre interès, cal que marqueu l’autorització que hi ha a continuació.