Com puc fer una reclamació?

Teniu a la vostra disposició diferents canals per fer-nos arribar les vostres reclamacions o suggeriments:

1. A través del formulari del web de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC):

http://www.fgc.cat/cat/reclamacions

2. Mitjançant els llibres de reclamacions que trobareu a qualsevol estació d’FGC i als Centres d’Atenció al Client de Pl. Catalunya o Pl. Espanya.
Per carta adreçada a la seu social de l’empresa:

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Atenció al Client
c. dels Vergós, 44
08017 Barcelona

3. Al telèfon gratuït 900 90 15 15.

Preguntes relacionades:

També et pot interessar

Tràmits

Logo fletxa dreta negra

Pensionistes

Logo fletxa dreta negra

Condicions d’ús del servei

Logo fletxa dreta negra

Pèrdua o robatori

Logo fletxa dreta negra

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.
Menú
X