Com puc fer una reclamació?

Teniu a la vostra disposició diferents canals per fer-nos arribar les vostres reclamacions o suggeriments:

1. A través del formulari del web de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC):

http://www.fgc.cat/cat/reclamacions

2. Mitjançant els llibres de reclamacions que trobareu a qualsevol estació d’FGC i als Centres d’Atenció al Client de Pl. Catalunya o Pl. Espanya.

3.Per carta adreçada a la seu social de l’empresa:

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Atenció al Client
c. dels Vergós, 44
08017 Barcelona

4. Al telèfon gratuït 900 90 15 15.

També et pot interessar

Tràmits

Logo fletxa dreta negra

Pensionistes

Logo fletxa dreta negra

Condicions d’ús del servei

Logo fletxa dreta negra

No s'ha trobat cap resultat.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.

Atenció al client

No has pogut resoldre els teus dubtes?

Si no has trobat resposta a les teves preguntes pots contactar amb nosaltres o fer-nos arribar la teva inquietut a través del formulari de consultes.
Menú
X