T-mobilitat Cita prèvia

vull tmobilitat

Vull la T-mobilitat

Dona’t d’alta al nou sistema intel·ligent de transport públic que et permetrà viatjar amb una targeta recarregable o amb el teu telèfon mòbil.

login_tmobilitat

Inicia sessió

Si ja ets usuari accedeix al teu perfil digital per poder gestionar en línia els teus títols de transport.

Per què demanar cita prèvia

Amb la cita prèvia tindràs una atenció personalitzada a un dels centres d’Atenció al Client de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, on t’informaran de totes les possibilitats i podràs fer tota mena de consultes i gestions sobre la T-mobilitat. Amb l’atenció presencial, Ferrocarrils posa al servei del client un canal de comunicació directe i personal tant per recollir la T-mobilitat com per aclarir qualsevol mena de dubte.

Quines gestions puc fer-hi

Si concertes una cita prèvia a un dels dos centres d’Atenció al Client de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, podràs passar a recollir físicament la T-mobilitat, i també recarregar-la, resoldre problemes de funcionament, notificar-ne la pèrdua, sol·licitar-ne un duplicat o solucionar qualsevol mena de dubte. La cita prèvia et permetrà gaudir d’una atenció personalitzada per informar-te’n dels avantatges, com funciona, els diferents suports, com recarregar-la amb l’aplicació i més detalls de la T-mobilitat.

On puc demanar cita prèvia

La cita prèvia es pot demanar des d’aquest mateix web. Emplenant aquest formulari podràs triar el centre d’Atenció al Client que més et convingui, ja sigui al CAC de plaça de Catalunya com al CAC de plaça d’Espanya, a Barcelona, a més del dia i l’hora que et vagi millor. Si no hi pots assistir per qualsevol motiu, cal que ho notifiquis perquè un altre usuari pugui aprofitar la cita.

Què he de portar a la cita prèvia

El dia de la cita prèvia has d’assistir-hi amb el formulari de registre (enllaç de descàrrega) emplenat, juntament amb el document d’identitat, per poder fer els tràmits pertinents, com ara sol·licitar presencialment la T-mobilitat. Per a més agilitat, és recomanable estar donat d’alta al sistema, encara que es pot fer al mateix moment de la visita.

Com demanar cita

Per demanar cita prèvia a un dels dos centres d’Atenció al Client de Ferrocarrils de la Generalitat cal emplenar un formulari, en què podràs triar el dia i l’hora que més s’adapti a les teves necessitats. A més de les dades personals, cal indicar el tipus de tràmit que es vol fer. Un cop emplenat, tindràs l’opció d’autoritzar la gestió d’avisos perquè t’enviïn un recordatori de la cita, per correu electrònic o bé per SMS.

Com cancel·lar la cita prèvia

Si no pots assistir a la cita programada, t’agrairíem que l’anul·lessis perquè una altra persona la pugui aprofitar. Per cancel·lar-la, només cal clicar a l’enllaç següent i la cita quedarà anul·lada. Per demanar una nova cita, només cal seguir els passos indicats per tornar a reservar atenció personalitzada a un dels dos centres d’Atenció al Client de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Cita prèvia a Barcelona

Per poder gaudir d’una atenció personalitzada i fer tota mena de tràmits i gestions amb la T-mobilitat, Ferrocarrils de la Generalitat disposa de dos centres d’Atenció al Client a Barcelona. Un està situat al vestíbul de l’estació de Barcelona-Plaça Espanya i l’horari és de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i de 16 a 20 hores. L’altre centre està ubicat al vestíbul de l’estació de Barcelona-Plaça Catalunya, amb un horari de dilluns a divendres, de 8 a 20 hores.