FGC

ATENCIÓ AL CLIENT

Info logo

012 GENCAT.CAT
Cost de la trucada:
segons operadora

Telèfon de reclamacions
900 90 15 15

icono_discap-mob

Persones amb mobilitat reduïda

Si la vostra estació d’origen o de destinació és Pl. Catalunya, poseu-vos en contacte amb el telèfon d’informació 012 i us informaran de l’operativa a seguir.

Bocata Icona

Centre d’Atenció al Client de Pl. Catalunya

Vestíbul de l’estació de Barcelona-Pl. Catalunya
Horari: de 8 a 20 h
(de dilluns a divendres feiners)

Consulta la nostra ubicació a Google Maps

Bocata Icona

Centre d’Atenció al Client de Pl. Espanya

Vestíbul de l’estació de Barcelona-Pl. Espanya
Horari: de 9 a 14 h i de 16 a 18:30 h
Agost de 09.00h a 14.00h
(de dilluns a divendres feiners)

Consulta la nostra ubicació a Google Maps

Bocata Icona

Centre d’Atenció al Client de l’estació de Balaguer

Carrer Noguera Pallaresa S/N
Horari: 8:00-20:00h
ccbalaguer@fgc.cat

Consulta la nostra ubicació a Google Maps

QUEIXES I RECLAMACIONS

(Arxiu format: PDF, JPG, PNG Màx: 5MB)

SI TENS MENYS DE 14 ANYS EL CONSENTIMENT L’HA D’AUTORITZAR EL TEU TUTOR LEGAL O EL TITULAR DE LA TEVA PÀTRIA POTESTAT.

Informació bàsica sobre Protecció de Dades:

Responsable: Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
Finalitat: Donar i gestionar resposta a la reclamació/queixa.
Drets: Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web: Política de Privacitat
LSSI: D’acord amb la llei 34/2005 de Serveis de la Societat de la Informació, si voleu autoritzar que us remetem noticies d’actualitat i publicitat del vostre interès, cal que marqueu l’autorització que hi ha a continuació.

X